مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 آبان 1401 ساعت 12:352022-11-16سياسي

فارس من| جابجایی ایستگاه میانی زباله بجنورد تا انتهای سال جاری


زباله بجنورد سال هاست که پس از جمع آوری از سطح شهر با کامیون هایی به سمت محل دپوی موقت که در بیخ گوش شهربجنورد قرار دارد حمل و تجمیع و سپس در کوه بابا موسی جمع آوری و مدفون می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، موضوع دفنگاه موقت زباله بجنورد حالا چند سالی است که به یکی از پربحث ترین و البته پر وعده ترین موضوعات شهری این شهرستان تبدیل شده است.

این دفنگاه استاندارن، فرمانداران، شورای شهر و شهرداران زیادی به خود دیده است ولی انگار هیچ یک از آنها زورشان به جابجایی این محل نرسیده و هر کسی آمد و حرفی زد و رفت! وضعیت بازیافت زباله بجنورد چگونه است زباله بجنورد سال هاست که پس از جمع آوری از سطح شهر با کامیون هایی به سمت محل دپوی موقت که در کیلومتر 3 جاده بجنورد به شهرک گلستان این شهرستان قرار دارد، تجمیع و سپس در کوه بابا موسی جمع آوری و مدفون می شود.

محل دپوی موقت زباله بجنورد در نزدیکی شهر بجنورد قرارگرفته و همین موضوع باعث شده مردم بخش شمالی شهر بجنورد، روستای علی آباد و شهرک گلستان از بوی بد زباله ها در امان نمانند.

همچنین اگر بعد از وزش باد به این محل سری بزنید پخش شدن انبوه زباله های پلاستیکی در این محل را مشاهده خواهید کرد که متأسفانه منظره خوبی را به این بخش از شهر نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| جابجایی ایستگاه میانی زباله بجنورد تا انتهای سال جاری

فارس من| جابجایی ایستگاه میانی زباله بجنورد تا انتهای سال جاری